Livet med Melker i huset !

Välkommen till våran blogg här berättar vi om vad som händer och sker i vårat liv !

söndag 23 maj 2010

Mera thujor o ett bad..



Japp idag har det planterats thujor igen :)
I dag på nersidan av huset o garaget, så husbilen har fått som ett eget litet krypin.
Det blev jättebra, men det blir till att köpa några till nån annan dag för Markus envisas med att ha fler ut mot andra vägen.
Snacka om mani på thujor, vi har planterat 70 stycken än så länge..




Min vita ros börjar ta sig nu som jag har planterat :)



Har planterat en vit klematis vid min blivande uteplats, den har fått ett klätterstöd idag.
Vill fixa nå fina utemöbler att ha där men vet inte vad jag ska ha för några.
Gärna nå vita fina..
Milton hjälper tillså klart :)



Finaste Milton vovven :)



O så till sist en riktig badkille, finaste o goaste Melker gubben som finns.
Tänk att man kan älska nån så otroligt mycket!!!
Hjärtat bara svämmar över när jag tittar på han :)
O appråpå kärlek...Beauty gumman verkar trivas bra i sitt nya stall :)
Älskar dig Markus du är mitt hjärta!!
Puss o kram

2 kommentarer:

  1. Vilken go liten badkille, det är så man smälter!! kram

    SvaraRadera
  2. margit karlsson24 maj 2010 kl. 21:45

    Grattis prinsen Melker till 8 månader!
    Du måste vara den sötaste o goaste killen jag känner, ja det är sant!Jag skickar runt korten av Dig till mina vänner o släktingar! Jag är stolt. Fint väder i sthlm,har suttit o solat i solstolen idag, hör inte till vanligheten men det var väldigt skönt. Jasså , Ni ska bo i en thujaskog, va spännande, då kan Du leka kurragömma med mamma o pappa, kul va? Jag hoppas vi ses snart igen!
    Puss o kram från Din farmor Margit

    SvaraRadera