Livet med Melker i huset !

Välkommen till våran blogg här berättar vi om vad som händer och sker i vårat liv !

torsdag 29 september 2011

Hemma igen !!

Oj oj nu är vi efter fyra veckor på väg, hemma igen ! Himmelskt skönt att komma hem faktiskt :) Men oj vad vi har sett oss omkring, Danmark, Tyskland, Belgien, Nederländerna, Frankrike och Tyskland, Danmark igen. Allt detta på 4 veckor. Ätit har vi också gjort, kanske lite för mkt :) Fick lov att köpa nya jeans efter 3 veckor för jag fick knappt igen knappen på dom gamla.. Druckit har vi också gjort, massa goda viner o cider ! O all denna glass o bakelser......o baguetter hmmmm inte direkt Gi, inte för att jag använder mig av det i vanliga fall men ändå gott var det.. Tagit massa foton, ca 400 här kommer några. Eftersom Melkerfis är det vackraste i hela min värld så är dom här på han. Kanske kommer lite fina natur o vin bilder en annan dag. En liten film på Melker som badar i havet !
På vägen hem fyllde Melker 2 år detta firade vi med presenter så klart och sedan gick vi på Kolmården. Lätt som en plätt eftersom vi hade sovit precis utanför på parkeringen :) ( Nyvaknandet bjuder jag på ) Finaste hjärtat ! Annars... Jo vi har fått värsta fina växthuset av ev granne som inte ville ha det kvar :) Snacka om att jag blev glad, då slapp jag spara till det som jag hade tänkt. Kanske det blir en skoter i stället :) Hihi en Viking drömmer Markus om så han kan dra sina älskade skidspår, inte mig emot :) Och sen håller vi på att bygga ut våran stuga i Näckådalen det blir toppen bra :) Det får räcka med info för denna gång ! På återseende !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar